Iedereen welkom! In en out... Iedereen welkom! In en out...
Elkaar aanmoedigen om je te outen bij familie, vrienden, elkaar steunen, een clubje oprichten
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 De Story Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
girlietje



Geregistreerd op: 04 Jul 2008
Berichten: 167

BerichtGeplaatst: 28-07-2008 13:53:02 Reageren met citaatTerug naar boven

'k Ga keer mijn verhaaltje vertellen voor het slapen gaan hé Very Happy
Halverwege lig je wel al in slaap, ma bon...

Vroeger, toen ik nog heel kleintjes was Razz , dan speelden al de kindjes uit het gebuurte tesamen op straat.
Jongens, meisjes, van alles een beetje Smile

Ik speelde altijd met de meisjes, bijna nooit met de jongens, ik had daar precies een soorte schrik van.
Nu soms nog, maar dat is dan als ze in groep staan en er eng uitzien Razz
En ik heb dat wel altijd een beetje vreemd gevonden, dat ik niet graag met hen speelde, maar ik fantaseerde er wel altijd van, ja hoor, zelfs als kind!

Toen ik een jaar of 15 was, kende ik een meisje die 20 was op de plaats waar een familielid verbleef...
Ik verlangde telkens tot zij er was, waarom wist ik toen niet. Maar i kwas graag bij haar.
Naarmate de tijd verstreek, kreeg ik door dat ik precies gevoelens had voor dat meisje. Maar ik dacht in men eigen, dat kan niet! En ik heb dat gewoon uit mijn hoofd gezet.

Ondertussen leerde ik iemand kennen op het internet, een meisje, waar ik me echt goed bij voelde, en alles kon vertellen aan haar enzo, ze was er altijd voor mij. We smsten soms tot een gat in de nacht.
Na een jaar kreeg ik weer dat gevoel dat ik verlangde om iets te horen van haar enzo, en ik had echt kriebels in men buik, Maar dan toch weer uit men hoofd gezet van "nee, het is een meisje, dat klopt niet!"

En toen een goede vriendin van mij haar outte, en zei dat ze bij iemand was, een meisje, had ik iets van, shit en ik?!
En toen ik dat gevoel doorhad, dacht ik van, nee toch zij niet?! Das een goeie vriendin!
Nuja, ik heb er niet langer bij stilgestaan, en haar aangemoedigt bij haar relatie enzo.
Ze kon er over praten met mij enzo..
En plots was dat gedaan, ik dacht dan van, waarom heb je dat nu gedaan!
Maar ze twijfelde teveel!

En ze zei ook dat het iets voorbijgaands was...
Een maand later ongeveer flapte ik er plots uit dat ik ook al gevoelens heb gehad voor een meisje...
Die was heel van haar slag, ze dacht dat ze me niet goed verstaan had Razz
Ze bekeek me plots heel anders, ze zag me nu meer als een vriendin, ze vond me altijd iets speciaals, maar dacht nooit kans te hebben bij mij omdat ze dacht dat ik hetero was...
We hebben dan enorm veel gesprekken gehad enzo, over het feit iets te voelen voor meisjes, dat het niet simpel is, daarmee worstelen enzo.
Vroeger kwamen we soms zo keer aan elkaar, je weet wel, als vriendinnen zo keer een knuffel geven, of keer uw hoofd neerleggen als je moe bent.
Maar toen we dat wisten van elkaar, durfden we dat niet meer te doen Razz
Dat was heel raar!
We zeiden ook tegen elkaar van als we iets doen, je moet er niet meer bij denken, het is gewoon vriendschappelijk enal.
Maar diep in ons binnenste dachten we het omgekeerde.

Na een avondje stappen, ging zij voor 2 weken weg, en ging ik ze niet zien, ik kreeg het moeilijk, en ze trooste me, ze vroeg waarom, en ik zei dat ik me verdomme raar voelde! Dat ik iedere keer blij was toen ik haar hoorde en zag, dat ik een speciaal gevoel had enzo, dat ik dacht dat er meer was, maar ik wilde dat niet, want ik wilde de vriendschap niet kapot maken enzo.
En zij gaf dan toe dat ze ook zo iets voelde, enja, dat was dan gelijk een hele last die afviel.

We hebben dan een relatie gehad, maar niet echt een relatie, omdat zij vooral enorme twijfels had.
Zeer moeilijk om zo te leven!
Maar ik heb blijven wachten op haar, omdat ik haar graag zag, en die liefde niet wou opgeven, omdat ik voelde dat ze echt was.
En in zo’n relatie sol je niet met iemand! Want het is al moeilijk genoeg soms.

Nu zie ik ze weer een tijdje niet, en nu begin ik met die enorme twijfels te zitten, ik geraak er soms geen wijs meer aan uit.
Ik neem dag per dag, maar iedere dag zijn die twijfels daar!

Ik hoor haar weinig, zie haar niet, en ik heb schrik om haar terug te zien!

We hebben vele keren gezegd van, het is beter dat we gewoon vrienden blijven, hebben we een paar keer geprobeerd, maar iedere keer zijn die gevoelens daar weer, en we kunnen ze niet de baas, echt enorm raar!




Voor zover mijn verhaal, ik zal wel een beetje aanvullen van hoe het verloopt Wink
Profiel bekijkenStuur privébericht
girlietje



Geregistreerd op: 04 Jul 2008
Berichten: 167

BerichtGeplaatst: 17-08-2008 11:03:56 Reageren met citaatTerug naar boven

Onlangs heb ik haar terug gehoord, ze kafferde me uit omdat ze me niet veel hoorde enzo.
Kzei tegen haar , je hebt er zelf om gevraagd, om gerust gelaten te zijn, zodat je alles keer op een rijtje kon zetten enzo..
Ze stuurde niet meer terug, dusja, ik dacht dat ze weer kwaad was.

Al van in het begin van de vakantie heb ik een jongen leren kennen via internet, heb er zeer leuke gesprekken mee! Je kan er serieus mee zijn, en echt keer goe zeveren.
Binnen paar dagen spreken we eens af (eindelijk! want voor mij past het niet veel Razz )
Gisteren enrom veel gesmst naar elkaar, en veel pret beleefd!
En dan plots krijg ik een bericht, ik dacht dat hij het was, en het was zij Shocked
Ze schreef dat ze me mist enzo, en kvroeg tegen haar hoever ze stond met haar gedachten, en ze zei nog altijd even ver... Ik kreeg het bijna!
Maar ik heb nu een belsuit getrokken...
Kvoel me 1000 keer beter bij hem, we zien wel hoe het loopt, ons afspraakje.
Met haar zie ik geen toekomst, ze wil er totaal nog niet voor uitkomen, dus ik zie het niet zitten om nog meer of een jaar geheimzinnig te doen enzo, das niks voor mij meer
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - GIR Theme