Auteur |
Bericht |
Ennas
|
Geplaatst:
18-07-2008 21:35:04 |
  |
Mezelf even voorstellen:
Ik ben een meisje en een week geleden 19 geworden. Ik woon in Oostende, maar studeer verpleegkunde in Gent (zit daar ook op kot).
Kben half geout, maar wel van plan om het aan meer en meer mensen te zeggen, is niet zo makkelijk als gedacht. Daarom dak ook op dit forum zit é..
x |
|
|
  |
 |
prachtvlinder
|
Geplaatst:
18-07-2008 22:06:02 |
  |
Joepie! Nog een nieuwtje op het forum! Welkom!!!
Oh leuk, je studeert in gent! Artevelde? Gent is een zalige stad! Ik woon en studeer in gent.
Weten je ouders het al? |
|
|
  |
 |
Ennas
|
Geplaatst:
18-07-2008 22:30:59 |
  |
Jip Artevelde! Studeer je ook aan Artevelde mss?
Gent is echt fanatisch, helemaal anders dan Oostende..
Maar dat ligt mss ook aan de vrijheid van op kot te zitten
Mijn mama weet dat ik ooit verliefd was op een meisje, maar denkt dat het eenmalig was. M'n papa weet het helemaal niet en hoeft het ook niet te weten.
x |
|
|
  |
 |
prachtvlinder
|
Geplaatst:
18-07-2008 22:33:50 |
  |
Nee, ik studeer niet in artevelde. Maar ik heb een vriendin die verpleegkunde studeert in artevelde. Mss ken je ze wel.
Ik studeer in de hoge school van gent, in de voskenslaan. Weet je dat zijn? Ik doe orthopedagogie.
En waar zit je op kot? Op kot zitten moet zalig zijn! Kwil dat ook!
Aja.. Mijn ouders weten het wel. Het was een enorme opluchting toen ik het hen vertelde. |
|
|
  |
 |
snagster
|
Geplaatst:
19-07-2008 09:21:42 |
  |
Welkom op het forum  |
|
|
   |
 |
girlietje
|
Geplaatst:
19-07-2008 18:14:41 |
  |
Een dikke welkom van mij
Veel plezier hier op dit forum  |
|
|
  |
 |
Ennas
|
Geplaatst:
20-07-2008 12:56:59 |
  |
prachtvlinder schreef: |
Nee, ik studeer niet in artevelde. Maar ik heb een vriendin die verpleegkunde studeert in artevelde. Mss ken je ze wel.
Ik studeer in de hoge school van gent, in de voskenslaan. Weet je dat zijn? Ik doe orthopedagogie.
Aja.. Mijn ouders weten het wel. Het was een enorme opluchting toen ik het hen vertelde. |
Ja, mss ken ik je vriendin wel, ook al ist een grote groep, wie weet zit ze toevallig net in m'n klas !
Kzit op kot in een zijstraat van de zwijnaardsesteenweg. Maar kweet de voskenslaan niet zijn, mijn vermogen om straatnamen te onthouden is te klein . Waar woon je ergens in Gent? Als je zin hebt, mag je altijd keer komen koken wih ! |
|
|
  |
 |
prachtvlinder
|
Geplaatst:
21-07-2008 13:51:57 |
  |
Ennas schreef: |
Ja, mss ken ik je vriendin wel, ook al ist een grote groep, wie weet zit ze toevallig net in m'n klas !
Kzit op kot in een zijstraat van de zwijnaardsesteenweg. Maar kweet de voskenslaan niet zijn, mijn vermogen om straatnamen te onthouden is te klein . Waar woon je ergens in Gent? Als je zin hebt, mag je altijd keer komen koken wih ! |
Hehe, wie weet! Die vriendin noemt Valerie Vermeir. Ken je ze?
Aja, daar zit je op kot, ik weet dat zijn!
De voskenslaan ligt achter het sint-pieters. Weet je dat zijn?
Ik woon in oostakker, das een deelgemeente van gent. Nie ver van gent hoor, met de bus geraak ik daar gemakkelijk!
Haha, komen koken! Kan jij nie koken mss? Ik wil wel altijd eens een bezoekje komen brengen hoor. ^^ |
|
|
  |
 |
V-girl
|
Geplaatst:
21-07-2008 18:10:47 |
  |
Ook welkom van mij!
PS aan de rest sorry voor de lange afwezigheid mak was op vakantie!
x |
|
|
  |
 |
Ennas
|
Geplaatst:
22-07-2008 15:02:28 |
  |
Ik woon in oostakker, das een deelgemeente van gent. Nie ver van gent hoor, met de bus geraak ik daar gemakkelijk!
Haha, komen koken! Kan jij nie koken mss? Ik wil wel altijd eens een bezoekje komen brengen hoor. ^^ |
Nope, ik ken Valerie niet, kzal keer checken of andere mensen haar mss kennen, zou grappig zijn.
Sint-Pieters kennek wel, zo slecht in m'n kennis van het mooie Gent nu ook weer niet
Na een jaartje op kot te zitten begint koken wel te lukken, maar kdoe het niet zo graag alleen, kvin da dan tijdverspilling.. Tijdens m'n stage hebbek ooit keer een hele week neits anders gegeten dan boterhammen met kaas, had ook wel iets hoor  |
|
|
  |
 |
prachtvlinder
|
Geplaatst:
22-07-2008 17:01:46 |
  |
Ennas schreef: |
Nope, ik ken Valerie niet, kzal keer checken of andere mensen haar mss kennen, zou grappig zijn.
Sint-Pieters kennek wel, zo slecht in m'n kennis van het mooie Gent nu ook weer niet
Na een jaartje op kot te zitten begint koken wel te lukken, maar kdoe het niet zo graag alleen, kvin da dan tijdverspilling.. Tijdens m'n stage hebbek ooit keer een hele week neits anders gegeten dan boterhammen met kaas, had ook wel iets hoor  |
Ah, je kent Valerie niet. Zou wel toevallig zijn he.
Aja, ik dacht wel al dat je sint-pieters kende hoor! Wel, aan de achterkant van het station (waar zo'n hele bende fietsen staan), die straat met de tramsporen enzo, is de voskenslaan.
Idd, koken alleen is niet leuk. Kzal eens moeten komen helpen, ik hoor het al!
Haha, een hele week boterhammen met kaas! Nu ben je zeker kaas beu gegeten?  |
|
|
  |
 |
|