Iedereen welkom! In en out... Iedereen welkom! In en out...
Elkaar aanmoedigen om je te outen bij familie, vrienden, elkaar steunen, een clubje oprichten
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 Goeieavond! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Ennas

BerichtGeplaatst: 18-07-2008 21:35:04 Reageren met citaatTerug naar boven

Mezelf even voorstellen:
Ik ben een meisje en een week geleden 19 geworden. Ik woon in Oostende, maar studeer verpleegkunde in Gent (zit daar ook op kot).
Kben half geout, maar wel van plan om het aan meer en meer mensen te zeggen, is niet zo makkelijk als gedacht. Daarom dak ook op dit forum zit é..
x
Profiel bekijkenStuur privébericht
prachtvlinder

BerichtGeplaatst: 18-07-2008 22:06:02 Reageren met citaatTerug naar boven

Joepie! Nog een nieuwtje op het forum! Welkom!!! Very Happy

Oh leuk, je studeert in gent! Artevelde? Gent is een zalige stad! Ik woon en studeer in gent. Wink

Weten je ouders het al?
Ennas

BerichtGeplaatst: 18-07-2008 22:30:59 Reageren met citaatTerug naar boven

Jip Artevelde! Studeer je ook aan Artevelde mss?
Gent is echt fanatisch, helemaal anders dan Oostende..
Maar dat ligt mss ook aan de vrijheid van op kot te zitten Very Happy

Mijn mama weet dat ik ooit verliefd was op een meisje, maar denkt dat het eenmalig was. M'n papa weet het helemaal niet en hoeft het ook niet te weten.

x
prachtvlinder

BerichtGeplaatst: 18-07-2008 22:33:50 Reageren met citaatTerug naar boven

Nee, ik studeer niet in artevelde. Maar ik heb een vriendin die verpleegkunde studeert in artevelde. Wink Mss ken je ze wel. Razz

Ik studeer in de hoge school van gent, in de voskenslaan. Weet je dat zijn? Very Happy Ik doe orthopedagogie.

En waar zit je op kot? Op kot zitten moet zalig zijn! Kwil dat ook! Very Happy

Aja.. Mijn ouders weten het wel. Het was een enorme opluchting toen ik het hen vertelde.
snagster

BerichtGeplaatst: 19-07-2008 09:21:42 Reageren met citaatTerug naar boven

Welkom op het forum Wink
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
girlietje

BerichtGeplaatst: 19-07-2008 18:14:41 Reageren met citaatTerug naar boven

Een dikke welkom van mij Very Happy

Veel plezier hier op dit forum Smile
Ennas

BerichtGeplaatst: 20-07-2008 12:56:59 Reageren met citaatTerug naar boven

prachtvlinder schreef:
Nee, ik studeer niet in artevelde. Maar ik heb een vriendin die verpleegkunde studeert in artevelde. Wink Mss ken je ze wel. Razz

Ik studeer in de hoge school van gent, in de voskenslaan. Weet je dat zijn? Very Happy Ik doe orthopedagogie.

Aja.. Mijn ouders weten het wel. Het was een enorme opluchting toen ik het hen vertelde.

Ja, mss ken ik je vriendin wel, ook al ist een grote groep, wie weet zit ze toevallig net in m'n klas Wink !
Kzit op kot in een zijstraat van de zwijnaardsesteenweg. Maar kweet de voskenslaan niet zijn, mijn vermogen om straatnamen te onthouden is te klein Very Happy . Waar woon je ergens in Gent? Als je zin hebt, mag je altijd keer komen koken wih Wink !
prachtvlinder

BerichtGeplaatst: 21-07-2008 13:51:57 Reageren met citaatTerug naar boven

Ennas schreef:
prachtvlinder schreef:

Ja, mss ken ik je vriendin wel, ook al ist een grote groep, wie weet zit ze toevallig net in m'n klas Wink !
Kzit op kot in een zijstraat van de zwijnaardsesteenweg. Maar kweet de voskenslaan niet zijn, mijn vermogen om straatnamen te onthouden is te klein Very Happy . Waar woon je ergens in Gent? Als je zin hebt, mag je altijd keer komen koken wih Wink !

Hehe, wie weet! Die vriendin noemt Valerie Vermeir. Ken je ze? Razz

Aja, daar zit je op kot, ik weet dat zijn! Very Happy

De voskenslaan ligt achter het sint-pieters. Weet je dat zijn? Wink

Ik woon in oostakker, das een deelgemeente van gent. Nie ver van gent hoor, met de bus geraak ik daar gemakkelijk!

Haha, komen koken! Very Happy Kan jij nie koken mss? Razz Ik wil wel altijd eens een bezoekje komen brengen hoor. ^^
V-girl

BerichtGeplaatst: 21-07-2008 18:10:47 Reageren met citaatTerug naar boven

Ook welkom van mij!

PS aan de rest sorry voor de lange afwezigheid mak was op vakantie!

x
Ennas

BerichtGeplaatst: 22-07-2008 15:02:28 Reageren met citaatTerug naar boven

prachtvlinder schreef:

Ik woon in oostakker, das een deelgemeente van gent. Nie ver van gent hoor, met de bus geraak ik daar gemakkelijk!

Haha, komen koken! Very Happy Kan jij nie koken mss? Razz Ik wil wel altijd eens een bezoekje komen brengen hoor. ^^

Nope, ik ken Valerie niet, kzal keer checken of andere mensen haar mss kennen, zou grappig zijn. Very Happy
Sint-Pieters kennek wel, zo slecht in m'n kennis van het mooie Gent nu ook weer niet Wink
Na een jaartje op kot te zitten begint koken wel te lukken, maar kdoe het niet zo graag alleen, kvin da dan tijdverspilling.. Tijdens m'n stage hebbek ooit keer een hele week neits anders gegeten dan boterhammen met kaas, had ook wel iets hoor Very Happy
prachtvlinder

BerichtGeplaatst: 22-07-2008 17:01:46 Reageren met citaatTerug naar boven

Ennas schreef:
prachtvlinder schreef:

Nope, ik ken Valerie niet, kzal keer checken of andere mensen haar mss kennen, zou grappig zijn. Very Happy
Sint-Pieters kennek wel, zo slecht in m'n kennis van het mooie Gent nu ook weer niet Wink
Na een jaartje op kot te zitten begint koken wel te lukken, maar kdoe het niet zo graag alleen, kvin da dan tijdverspilling.. Tijdens m'n stage hebbek ooit keer een hele week neits anders gegeten dan boterhammen met kaas, had ook wel iets hoor Very Happy

Ah, je kent Valerie niet. Zou wel toevallig zijn he. Razz

Aja, ik dacht wel al dat je sint-pieters kende hoor! Very Happy Wel, aan de achterkant van het station (waar zo'n hele bende fietsen staan), die straat met de tramsporen enzo, is de voskenslaan. Razz

Idd, koken alleen is niet leuk. Kzal eens moeten komen helpen, ik hoor het al! Very Happy
Haha, een hele week boterhammen met kaas! Nu ben je zeker kaas beu gegeten? Razz
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp