Iedereen welkom! In en out... Iedereen welkom! In en out...
Elkaar aanmoedigen om je te outen bij familie, vrienden, elkaar steunen, een clubje oprichten
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 Vanochtend geout Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
jeff



Geregistreerd op: 14 Jul 2008
Berichten: 25
Woonplaats: Nederland, Arnhem

BerichtGeplaatst: 04-08-2008 19:26:29 Reageren met citaatTerug naar boven

Hallo allemaal,

'K weet nu sinds een tijdje dat ik niet 100% hetero ben, denk zelf(weet het bijna zeker) dat ik bi ben.
gisterenavond kwam dus het gesprek over homo's, er was zo'n rare homo op tv en toen kwam er een discussie over homo's. en mijn ouders zeiden dat ze absoluut geen problemen met homo's hebben als ze zich maar niet zo raar gedragen. en laat ik nou net niet zo'n verwijfd type of wat dan ook zijn.

En ik was het eigenlijk al van plan het deze vakantie te gaan vertellen dus ik vond dat vandaag het goede moment was.

Dus vanochtend toen ik aan het ontbijten was heb ik het tegen mijn moeder verteld en ze reageerde hartstikke positief
Ze zei dat dat soort dingen normaal zijn tijdens de pubertijd, en dat elke jongen wel eens droomt over ander jongens. en zelf dacht ze vroeger ook wel eens aan meiden enzo..
toen heb ik het een beetje duidelijk gemaakt dat ik jongens niet alleen knap vind maar er ook best wel verliefd op kan worden enzo. en dat begreep ze ook wel.
ze zei dat ik maar rustig moest ontdekken wat ik was, en niet meteen een stempel op jezelf plakken, en dat ik me er niet al te druk over moet maken want het komt allemaal wel goed.

ook zei ze dat ze het wel tegen m'n vader wou vertellen en dat heeft ze zojuist ook gedaan, alleen papa vind het wel vervelend voor mij. en is bang dat ik me er veel zogen over ga maken enzo. maar ik maak me er niet echt druk om, ik zie wel wat op m'n pad komt. maar vind het wel vervelend dat m'n vader er zo moeilijk over doet maar dat komt naar een tijdje ook wel weer goed denk ik.

Ik ben in ieder geval super bij dat ik het nu ff kwijt ben en hoop hier meer mensen mee te kunnen helpen zich te outen

en als iemand hier ook mee zit, of vragen heeft stuur gerust een pb

Groeten,
Jeff

Link:http://weljongniethetero.be/forum/viewtopic.php?t=21408&highlight=
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
girlietje



Geregistreerd op: 04 Jul 2008
Berichten: 167

BerichtGeplaatst: 05-08-2008 11:28:56 Reageren met citaatTerug naar boven

Amai, proficiat!

Ben blij voor jou dat je moeder erg positief reageerde!
Uw vader heeft misschien wat tijd nodig om het te aanvaarden Wink
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - GIR Theme